twitter
rss



Au fost odata ca niciodata doi aventurieri, eu si tata. Urcam pe munte de luni intregi. Au fost multe pericole dar am reusit. Am trecut prin multe, eram aproape de varf. In sfarsit, tata a ajuns primul in varf si a pus steagul lui, apoi am pus si eu unul.( a desenat un munte, apoi pe tata gras si pe el cum urca oblic pe munte si apoi steguletele)


Au aparut niste roboti care voiau sa ne distruga cu raze si au chemat si o armata. Tata gras a strivit unul, eu m-am transformat in Salbaticul si poc, i-am lovit cu una din gheare si i-am invins. Am reusit sa trecem de pericol. Am mai pus niste stegulete. Apoi am coborat de pe munte. Pe la jumatate am inceput sa alunecam. Aveam nevoie de ceva de care sa ne prindem, pentru ca erau pietre( cadeau pietre?). M-am transformat in Carambol si am trecut de pietre.( a desenat robotii, transformarea salbaticul si Carambol)

Tata fuma o pipa( eu faceam toata treaba si tata fuma). Am ajuns jos, tata si eu am scapat cu bine.( l-a desenat pe tata cu pipa )

Jos, la baza muntelui, a aparut Vilgax, unul dintre rai-facatori. Eu l-am folosit pe Carambol impotriva luiVilgax si poc, l-am invins pe Vilgax. Noi am scapat cu bine.

Noi doi fugeam spre casa, tata iar fuma( tata mai mult fumeaza). In drum m-am intalnit cu un Upgrade rau si cu Tetrax. Tata s-a speriat rau, si i-a cazut pipa direct pe Tetrax, si l-a crapat( a ras, ca o gluma, reusita din greseala). Eu m-am transformat in Cap de Diamant si l-am supraincarcat pe Tetrax cu diamante, l-am acoperit cu prea multe diamante.( a desenat rau-facatorii acoperiti cu diamante si s-a desenat drept Cap de Diamant)

Tata s-a ocupat de Upgradul rau-l-a strivit. Apoi Upgradul rau a intrat in corpul lui tata. Incepe sa fie o problema. Eu l-am scos pe cel rau din trupul lui tata si l-am salvat pe tata.( cand tata a fost desenat posedat l-a barat cu 2 linii iar cand l-a eliberat a mutat cele 2 linii mai departe de tata)

Sfarsit.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails