twitter
rss


A fost odata un sat, in care traiam eu (Dani), Mircea si mama. Satul avea multe flori frumoase. Era toamna.( a desenat un sat cu trei case, apoi o gradina cu flori, cred ca 3 sau 4).

Am plecat toti trei in livada, la tanti Vicky. Voiam sa culegem o portocala, dar pomul crescuse foarte inalt si nu puteam ajunge la portocale. Aveam o scara dar avea o problema, era cam stricata. Atunci eu m-am transformat intr-un Upgrade foarte inalt si l-am ridicat pe Mircea, sus , si a luat o portocala.( a desenat un pom foarte inalt, nu I se vedea coroana, doar trunchiul si pe noi trei mici plus o scara stricata, apoi s-a desenat transformat si tinandu-l pe Mircea in brate).

Am plecat toti acasa, dar casa era ocupata de trei rai-facatori, care ne furasera toata mancarea.
Mama i-a convins pe doi dintre ei sa plece, si sa ne lase in pace.( a desenat rau-facatorii)
Eu m-am transformat in Stafia si l-am speriat pe cel de-al treilea rau-facator.( s-a desenat transformat in Stafie si a sters rau-facatorul).

La sfarsit, am impartit toti trei portocala.( a desenat portocala)

0 comments:

Related Posts with Thumbnails