twitter
rss

Cum vremea a fost ieri ploioasa si baietii s-au plictisit de jocurile lor, tata s-a gandit sa le faca o surpriza si a scos Colonistii din Catan, versiunea in limba romana, plus extensia cu barbari. Lui tati ii plac mult boardgame-urile, noua lui manie, mie deloc, desi tot incearca sa ma convinga sa joc si eu. Fara succes.


Baietii in schimb il urmaresc mereu cu atentie cand se joaca - acum e faza Arkham Horror si restul. Si vor si ei.

Asa ca le-a asamblat harta din Catan - pentru cine nu stie, facuta din hexagoane - a pus orasele, drumurile, a impartit soldatii. Deziluzie. Dupa doua ture amandoi erau complet plictisiti si se uitau la televizor. Asa ca tata, in disperare de cauza, le-a inventat un soi de Catan pentru copii.

A impartit soldatii pe culori, le-a dat cazemate si drumuri, si i-a indemnat sa-si faca ei propriul joc. Imediat li s-au luminat ochii. L-au dat pe tata afara. Cand am venit eu se jucau impreuna, doua capsoare blonde cu ochii pe soldateii de plastic. Cred ca va mai trece mult timp pana sa joace Catan cu adevarat, dar versiunea pentru copii se pare ca le-a placut.

Sau, cum am aflat ca s-a pronuntat Dani.

Tata, pana acum credeam ca esti un tata rau. Dar acum imi dau seama ca esti un tatic grozav de extraordinar.


0 comments:

Related Posts with Thumbnails