twitter
rss

In fiecare zi Dani are de facut lectii. Sau, cum le spune el, fise. Pentru a fi pregatit de clasa I, de ceva vreme facem in fiecare zi adunari, scaderi, scriem cuvinte care incep cu o anumita litera. Am inceput sa facem si exercitii de scriere, pe caiete speciale tip abecedar. Si, chiar daca protesteaza, e destul de constiincios cat sa isi faca lectiile. Mai cu rugaminti, mai cu amanari, dar nu se intampla niciodata sa le lase nefacute. Sper ca astfel sa ii fie mai usor sa se adapteze pentru scoala, in cadrul invatamantului normal.


Ieri tot amana, se tot plangea ca el trebuie sa faca in fiecare zi lectii, ca nu este corect, ca el este "necajit". Pana la urma a trebuit sa il iau de la joaca si sa-l pun la birou. Caietul in fata, creionul in mana, si la treaba. Dupa miorlaielile de rigoare a inceput sa negocieze:

Dani: Dar nu mi-am terminat inca povestea....
Eu: O sa o termini dupa ce faci fisele cu adunari.
Dani: Dar o sa dureze prea muuuult. Timpul trece prea greu.
Eu: Faci lectiile si pe urma te joci cat si cum vrei.
Dani: Te rooooog...
Eu: Nu, mai intai faci adunarile.

Vede ca nu scapa, isi ia creionul si incepe sa le rezolve. Cand sa ies din camera (ii place sa fie singur cand isi face temele) il aud suspinand si apoi imi declara pe o voce plangacioasa.

- Ziua asta este distrusa.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails