twitter
rss

Nici azi Dani nu a vrut sa manance la ora 14.00, cand ar fi trebuit. Mircea a mai ciugulit cate ceva, dar Dani protesteaza zgomotos ca "are de facut povestea". Asta inseamna sa isi continue joaca, impreuna cu Mircea. Inventeaza tot felul de povesti cu trenuletele si alte jucarii din colectie. Cel putin pe partea de imaginatie sta excelent.

S-a jucat ce s-a jucat, apoi, dupa orele 16, a venit sa ceara de mancare. Initial l-am amenintat ca nu ii dau pana diseara, pana la urma am cedat. I-am spus ca de maine, daca nu respecta orele de masa, ramane flamand pana seara. Sa vedem daca a inteles si daca m-a luat in serios.

Dupa ce a mancat si a declarat ca nu mai vorbeste cu mine, a inceput sa incerce o impacare. Asa ca a venit cu Mircea si m-au anuntat ca e o surpriza in biblioteca pentru mine. Adica au aranjat locomotivele intr-un fel nou, si eu trebuie sa le admir. M-am dus, i-am laudat, dar am spus ca cea mai frumoasa surpriza ar fi sa manance cand si ce trebuie, fara certuri si comentarii.

Dani a fost categoric, si mi-a dat imediat replica "Nu exista o astfel de surpriza". Si cand ieseam din camera, l-am auzit cum ii spunea lui Mircea :

"E doar in mintea ei".

0 comments:

Related Posts with Thumbnails