twitter
rss

Circul Las Vegas a poposit cu toate animalele sale, cu clovnul Sandu(?)- sau n-am inteles eu prea bine numele lui, acrobatii si decorurile lor, vis-a-vis de Parcul Moghioros.

Buni a primit 2 bilete gratuite pentru copii, in timp ce-si facea cumparaturile in Kaufland, asa ca ieri seara, ne-am infiintat la circ. Noi adultii am platit biletele, adica 30 lei la tribune, cei care doreau sa vada spectacolul din loja, o puteau face pentru 35 lei.

Spectacolele au loc zilnic, la ora 19, iar duminica sunt doua spectacole, de la 16 si de la 19.Pentru cei care nu primesc bilete gratuite, preturile sunt urmatoarele: adulti 30 sau 35 lei(loja) iar pentru copii-20 lei.

Circul a fost aproape plin, foarte multi copii, incepand de la 1 an.Ne-am asezat intr-o parte, departe de boxe, si reflectoare( ne-am invatat lectia anul trecut). M-a cam deranjat, si pe Dani la fel, jocul de lumini, care te zapacea si distragea.

Lui Mircea i-a placut clovnul care a cantat la clopotei, sticle, manusi cu fluiere, trompeta si saxofon. Dar cel mai mult i-a placut gluma cu cosul de gunoi.

Lui Dani i-au placut caii, foarte frumosi, serpii si crocodilul. A vrut chiar sa intre in arena, in timpul pauzei, sa vada mai bine sarpele boa si poneii. Era fascinat de rumegusul si talasul din arena.

Au fost destule animale, lucru care le-a placut mult copiilor, inclusiv lama, camila, soparle, crocodili, serpi, cai.

Mie sincer mi-a placut farsa facuta unui baiat din public. Merita vazuta. Interesant a fost si numarul de iluzionism. Bunica a fost fascinata de iluzionism.

Evident, Mircea a vizitat toaleta, e deja un ritual pentru el sa vada acest loc oriunde am merge.

Daca ar fi sa fac o comparatie, Circul Orlando a fost mai bun, dar si Circul Las Vegas a avut momentele lui. Am gasit cateva comentarii, nu tocmai favorabile, pe un forum, asta dupa ce am mers la circ, dar pentru copii totul este altfel, vad diferit lucrurile. Daca lor le place, asta este tot ceea ce conteaza.

Copiii au mai mers anul acesta si la Circul Globus, cu gradinita, unde au vazut animalele, si au fost impresionati.

Asteptam urmatoarele circuri ambulante.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails