twitter
rss

Azi am mers cu baietii in parcul Sebastian, la spectacolul organizat de Vanghelie. Fiecare gradinita a prezentat cate un dans, pe scena. Temele au fost dansuri populare si moderne.


Un pic cam tare muzica, destula lume, care se evapora treptat, pe masura ce copiii coborau de pe scena si-si primeau cadourile.

Gradinita 75 a fost printre ultimele, asa ca am urmarit, cam o ora spectacolul. Mircea era incantat si dansa, mai ales cand era muzica Shakirei, impreuna cu cei din grupa lui, astfel incat toata atentia s-a mutat de la scena, spre public, spre grupul lor.

Dani era vizibil deranjat de muzica prea tare, si nici nu a fost prea interesat de ceea ce se petrecea pe scena. Mi-a placut ca a stat cu cei din clasa lui, ba mai mult chiar l-a luat de mana pe un baietel.

Cadourile au fost consistente, ca de fiecare data. Multe dulciuri( suc, bomboane, crema de ciocolata, rulada si jeleuri, biscuiti) si o jucarie de plus, haioasa, muzicala. Dani a nimerit un catel maro, pufos iar Mircea, culmea, un catel canis roz. Alti copii au primit dinozauri verzi, ursi etc.

Dani era putin nedumerit:
-Eu am primit deja cadou acasa. Nu mai vreau.

El era mai degraba interesat despre ziua Copilului, cati copii sunt, unde.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails