twitter
rss

La circ am mers, impreuna cu baietii, anul trecut, si asta in provincie. Le-a placut mult si atunci. Ieri au fost la Circul de Stat, cu gradinita. I-am lasat singuri, adica impreuna cu colegii si educatoarele, fara mine.

Am stat putin stresata, dar ma gandeam ca este o ocazie foarte bine sa se descurce singuri. Si asa a fost. Au fost cuminti si mai mult decat atat si foarte atenti.

Desi vizibil obositi, erau entuziasmati si dornici de povestit, mai ales Dani.
- Mai intai am vazut cai, apoi un leu. Am vazut, a treia oara( al treilea numar) un elefant, care era asa de mare.
-Dar serpi ati vazut? am intrebat eu.
- Nu, serpi am vazut la Craiova, aici nu.
-Nici tigri?
- Nici tigri.
-Dar clovni?
- N-am vazut, ca am venit mai tarziu, dar baietii ceilalti l-au vazut( clovnul). Si am vazut si caini, foarte haiosi.
- Si langa cine ai stat? am intrebat eu.
-Langa Dragos si doamna Ramona. Si maine la engleza o sa stam la masa si o sa fim din nou prieteni.

Mircea a dat mai putine informatii, poate si pentru ca el a vizitat de mai multe ori toaleta. Oricum, au fost foarte cuminti, foarte atenti, Dani a ramas impresionat si de faptul ca atunci cand se stingeau luminile, treptele erau luminate de niste beculete mici si colorate, verzi si albastre.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails