twitter
rss

Dani statea pe covor si vorbea cu Mircea:
-Cand eram eu mic, spune Dani, tu erai in burta la mami.
-Da? intreaba Mircea.
Dani se intoarce spre mine, putin incurcat:
-Mami tu ne-ai inghitit sau ne-ai scos?
-Cum sa va inghi mama?
-Pai cum am ajuns in burta?
-O parte din mama si o parte din tata s-au amestecat si te-ai facut tu, in burtica. Apoi am fost la spital, dupa 9 luni si te-a scos doctorul printr-o taietura, mi-a facut un buzunar pe burtica.
-Si apoi te-a cusut? ma intreaba el.
-Da, se vede urma.

Ma gandeam ca ma va intreba si alte lucruri, dar se pare ca pentru moment a fost suficienta explicatia.

3 comments:

  1. Şi care este întrebarea despre sexualitate?

    :o)

  1. :)) Tare de tot discutia si foarte normala, in acelasi timp. Am avut si noi, dar nu am ajuns pana la partea din mami care s-a amestecat cu cea din tati. La partea cu scosul nu am detaliat prea mult despre cum si pe unde, dar cred ca o sa optez tot pentru explicatia cu buzunarul in burtica, ca la canguri :D. Haios, oricum.

  1. Mai mult despre reproducere, intrebarile. Intrebarile despre sexualitate le pune MIrcea, de ce este el baiat si eu fata. Si cum nu are termenul de comparatie, ii este foarte greu sa inteleaga. Iar la mare nu mai exista copii fara slip.

Related Posts with Thumbnails