twitter
rss

Ieri am ajuns si noi in formatie extinsa, adica buni, tata, Selin si tanti Viki, si evident subsemnata si baietii mei, la spectacolul Punguta cu doi bani.

Foarte aglomerat, am prins locuri in picioare, pentru ca o trupa de la gradinita Planeta copiilor luasera cu asalt toate bancutele de lemn, din cortul amenajat in mijlocul parcului.

Chiar a fost o piesa reusita, plina de culoare si glume. Mircea era fascinat, fiind si prima oara pentru el cand participa la un spectacol de teatru. Dani urmarea curios toate miscarile de schimbare a decorurilor si ma intreba mereu cate ceva.

In concluzie, daca stati in Drumul Taberi si aveti putin timp liber, mergeti in parc la teatrul Tandarica. Spectacolele au loc zilnic de la ora 10, iar in weekend sunt cate doua reprezentatii. Biletele costa 10 lei pentru copii si 12 pentru adulti.

Vrem sa mergem si la capra cu trei iezi, care va fi miercuri pe 8 septembrie, restul spectacolelor le-am cam vazut.

Dupa spectacol am mers la o degustare de produse lactate, respectiv iaurt de la Danone si am participat la un sondaj de opinie. Concluzia? Mircea a mancat pe saturate iaurt, la fel si Dani, si am primit si o punga plina cu iaurturi Danone, plus carti de colorat si creioane.

Ce mai o zi plina de distractie!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails