twitter
rss

Cand apare de la gradinita, il intreb pe Dani cum a fost. El, cam fara chef, imi relateaza:
- Intai m-am jucat, apoi ne-a invatat Doamna un cantec.
-Ce cantec?
-Hmm, incearca sa-si aduca aminte.
Si ca sa scape mai repede de amintirea cantecelului, spune:
-Apoi am mancat con si apoi am facut engleza. Am pimit o bulina ca am invatat bine.
-Bravo.
-Dar nu ati desenat nimic?
-Nu, azi nu am desenat, deloc.
Dani continua relatarea:
-A venit buni cu Mitea si m-au luat, si buni a cumpaat covigi. Lui buni ii plac covigii cu susan, dar mie imi plac aia cu mac.

NB: Dani nu mananca niciodata cornul, dar sta cuminte la masa, cel mult bea putin lapte.
Engleza ii place mult, imi povesteste ce invata acolo, sau daca nu o face incep eu sa-l intreb in engleza si el imi raspunde, evident ii pun intrebari simple.
Zilele trecute m-am pomenit cu el cantand Frere Jacques, in franceza, probabil l-au invatat tot la gradinita.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails