twitter
rss

Azi am pictat din nou pe figurine de ipsos. Dani, ca de obicei, a fost foarte meticulos, iar Mircea foarte expeditiv. Dani a pictat un leu iar Mircea un crocodil.


Dani are deja mai multa dexteritate si acuratete in executie. Evident, detaliile ca ochi si nas le-am facut impreuna, mana mea peste a lui. Dani imi spune in ultima vreme sa-l las singur sa faca pentru ca stie. Devine din ce in ce mai independent.

Pictura sau modelajul sunt foarte relaxante pentru ei, mai ales ca in ultimele zile au fost destul de nervosi, mai ales Dani.

3 comments:

  1. Foarte frumoase!

  1. O sa incerc si eu cu Mihai... M-ai convins cu "in ultimele zile au fost nervosi".. :)) Si la noi e la fel de cateva zile, sunt perioade cand nu ma pot intelege cu ei, o fi ceva in aer... Acum ca a venit caldura si putem sa iesim afara, pictatul e o activitate foarte ok.

  1. Mamitumi: Multumim, asteptam si operele Mutunaului

    Laviniars: Incearca, e distractiv. Poti sa incerci pictura cu degetelele si palmele, de ce nu si cu picioarele. Le place.

Related Posts with Thumbnails