twitter
rss

Azi l-am dus eu la gradinita si l-am luat tot eu. A parut mai linistit dimineata, s-a dus singurel intre copii, s-a asezat langa ei la masuta si a asteptat cuminte pana a venit Doamna in clasa.

La pranz, cand l-am luat, Doamna mi-a spus ca Dani a fost foarte atent la activitati, a pictat foarte bine si frumos, la fel ca si ceilalti copiii care au venit zilnic la gradinita. I s-a parut extraordinar faptul ca Dani, desi a lipsit atat de mult, 3luni, a putut tine pasul cu ceilalti.

Doamna mi-a spus ca azi a avut ocazia sa converseze mai mult cu Dani, si a observat ca vorbeste din ce in ce mai bine, propozitiile lui sunt foarte dezvoltate si functionale. Acesta este un lucru minunat, tinand cont ca la inceputul gradinitei Doamna se plangea ca nu intelege ce spune si nu poate comunica verbal cu el.

Un punct mai putin bun, a fost faptul ca a avut o altercatie cu gemenii din clasa lui. Doamna nu a fost atenta la ei si baietii s-au apucat voiniceste de haine si s-au trantit. rezultatul: Au fost pedepsiti amandoi, mai ales ca fiecare dadea vina pe celalalt. Asa ca Dani a inteles unde a gresit si a acceptat pedeapsa. De altfel mi-a si povestit: "M-a pus Doamna pe scaun, langa ea. M-a pedepsit ca si tine."

M-am bucurat ca Doamna a inteles sa-i aplice acelasi tratament ca si celorlalti copii, si un lucru si mai imbucurator este faptul ca Dani intelege greseala si accepta consecinta, fara reactii exagerate.

Cel mai frumos lucru pe care mi-l putea spune Dani, s-a intamplat azi, in ciuda micilor altercatii cu colegii:
-Mama, venim si maine la gradinita!

0 comments:

Related Posts with Thumbnails