twitter
rss

Azi am mers sa cascam si noi ochii in AFI Palace Cotroceni, ca tot e aproape si nu am ajuns niciodata cu copiii. In parcare au facut un loc de joaca cu obiecte gonflabile, contra cost, dar locul era cam pustiu, poate si pentru ca era la ora 12. Apoi am intrat si tot invartindu-ne pe holurile alea intortocheate strajuite de multe magazine, am dat peste un dinozaur. Da, un dinozaur reclama, in marime naturala, din cauciuc, robotizat, adica dadea din coada si misca si capul.

Tot citisem pe un blog de expozitia de la Romexpo, dar mi se paruse un pic cam piperat pretul de intrare. Norocul nostru ca am vazut gratis un exemplar, asa ca daca aveti timp si drum spre AFI Palace, nu ratati dinozaurul. Baietii au fost impresionati, nu s-au speriat de el. Ba chiar ne-am asezat tacticos la o masuta cu scaunele cub de metal si l-am privit linistiti.

Apoi ne-am avantat spre centrul mallului, unde am gasit o fantana si un bazin special amenajat pentru barcutele cu motor. Dani de cum le-a vazut m-a intrebat ce sunt alea si s-a aratat amator sa le incerce. Asa ca am platit 15 lei pentru 6 minute si l-am imbarcat. Era putin dezorientat pentru ca barcuta se tot invartea, si pana s-a lamurit ca trebuie sa manevreze volanul, s-a tot ciocnit de toate malurile si toate celelalte barcute. Spre sfarsitul reprizei, se panicase putin si cerea sa-l scot de acolo. Oricum, pentru prima experienta de gen, s-a descurcat admirabil.

Apoi au testat toboganul expus in fata magazinului de jucarii Noriel. Ar fi vrut sa urce si pe scarile pesterii improvizate acolo. Au admirat animalele din petshopul de acolo. Cand au vazut scarile rulante, s-au repezit la ele. Am urcat si am coborat mai intai cu Dani, in timp ce Mircea statea jos cu buni, si apoi l-am luat si pe Mircea. Buni nu serveste, are rau de inaltime.

Ne-am facut si cumparaturile din Real, cu bagajele de rigoare in caruciorul de cumparaturi: Dani si Mircea inghesuiti ca la pomana.

I-am dezlipit cu greu de acest loc si le-am promis ca vom reveni. La plecare, buni a vrut un bat candel, spiralat si apoi am plecat cu tramvaiul spre casa.

Nu va amagiti ca zbenguiala s-a terminat, pentru ca de abia ajunsi acasa, au tabarat pe toboganul si leaganul din curte, au devastat casuta de plastic, au mers cu trotinelele si tricicletele, au impins in toate partile camioanele lor mari, au intrat si au iesit tot timpul din casa, pana la ora 8 seara, cand Mircea a capitulat primul, direct pe covorul din biblioteca.

One more to go.

1 comments:

  1. Si pe urma au capitulat prin patul nostru de dimineata, ca io bag acuma cafea sa rezist. Mi-e somn.

Related Posts with Thumbnails