twitter
rss


Azi a fost prima zi de gradinita pentru Dani, dupa foarte mult timp. Am avut oarecare emotii. Aseara, cand l-am anuntat ca-l voi duce la gradinita, s-a cam speriat, a inceput sa tremure si mi-a zis: Cand ploua, nu megem la gadinita. Maine ploua si e fig-frig. Cam asta era pozitia lui. L-am luat in brate, l-am asigurat ca va fi bine si am incredere in el. i-am povestit cum am fost si eu mica, si am mers la gradinita. I-am propus sa ia o jucarie ca sa se simta in siguranta.

Azi s-a sculat foarte devreme si a venit la noi in dormitor sa se mai alinte putin. L-am incurajat si i-am spus ca el este foarte puternic si curajos si poate sa mearga singur la gradinita.

Pe drum mi-a spus: Nu l-am luat pe Beni, si ne-am intors dupa ursul lui galben. Il duce si pe el la gradinita sa-l invete poezii.

Inainte sa plec, s-a intors catre mine si mi-a zis: Tebuie sa vobesc ceva cu tine, o clipa. Stiam ca ma santajeaza si l-am asigurat ca e foarte puternic , si buni va veni foarte repede dupa el. Azi l-am lasat doar 2 ore si jumatate, trebuie sa ne reintegram incet.

Cand a venit acasa, mi-a spus foarte suparat ca el nu a baut lapte, ca lui nu i-au dat. Nu stiu ce sa cred, o sa vad maine. Mi-a spus ca s-a jucat cu copiii, cu lego. Ca au facut si o felicitare pentru mine si ca apoi s-a spalat la baie pe maini. M-a informat ca mai intai au mers fetele si apoi baietii, la baie. Mi-a spus ca Doamna l-a chemat sa stea langa ea si langa copii, si el s-a dus.

Doamna i-a spus bunicii ca Dani a fost foarte bine azi, nu a plans, a fost cuminte si a ascultat-o. A avut un singur moment mai tensionat, in legatura cu niste jucarii pe care si le-a adjudecat in defavoarea altor copii.

Felicitarea e foarte draguta, facuta din etamina apretata si lipita pe carton. Acasa am facut inca una, cadou pentru buni, flori din burete, se pot face si din hartie colorata, mai groasa. Am lipit si o buburuza de lemn, pictata. A iesit cam asa.

Concluzia este ca, Dani s-a simtit bine si mai vrea sa mearga si maine. Mi-a povestit cu lux de amanunte tot ce s-a intamplat, si Doamna pare sa fie multumita, comportamentul lui nefiind unul iesit din comun. Mai ales dupa o pauza atat de mare.

2 comments:

  1. Foarte frumoase cele doua felicitari!

    Tinem pumnii pentru evolutia de la gradinita :)

  1. Multumim mult, trebuie sa fie bine.

Related Posts with Thumbnails