twitter
rss

Asta am cumparat noi, pentru ca din restul fie deja aveam ceva de gen sau erau prea scumpe. Dani si Mircea s-au asezat la o masuta unde era o racheta de lemn superdotata cu ascensor, rampe, scari, omuleti, o nebunie ce mai.


A fost si o faza haioasa, cand o fetita mica a venit si i-a tras scaunul lui Dani si Dani nestiind a vrut sa se aseze si a ajuns pe jos cu picioarele in sus. Evident ca s-a infipt in Mircea, care este de obicei capul rautatilor si al poantelor. Pana l-am lamurit pe Dani ca nu Mircea ii luase scaunul, a durat ceva timp. Fetita tot vroia scaunul acela, desi mai erau destule.

Multe jucarii din lemn, si mari si mici, foarte colorate, unele si din carton mai tare, unele din cauciuc natural. Desi pasionati de Thomas, baietii nu s-au inghesuit sa vada seturile din lemn. Dani s-a oprit asupra a doua figurine din lemn si plastic: Dnul Hat si Dna Hat, sau controlorul cel gras si sotia lui, cum mai sunt cunoscuti.

Eu am cumparat pentru ei setul Sebastian, baietelul care poate fi imbracat cu diverse haine. Il vroiam de mult. Baietii au optat si pentru ladita cu legume si fructe din lemn, care de altfel imi place si mie. Fructele se vand la bucata, iar ladita este cadou fdaca veti cumpara 12 legume si fructe.

Cum eu am uitat aparatul foto acasa, nu am facut poze. Noroc ca erau acolo niste fotografi de la UrbanKid care ne-au cerut voie sa faca poze si urmeaza sa le puna pe site-ul lor.

Dupa aceasta escapada in lumea jucariilor am mers in parc, sa-si consume putin energia pe tobogane. Dani s-a lipit chiar si de un grup de pitici care se jucau in nisip.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails