twitter
rss

Azi Dani mi-a spus ceva foarte curios:
- Este un baiat la gadinita care bate toti copiii. M-a batut si pe mine. Uite asa, si si-a dat singur o palma in cap.
-Si tu ce ai facut? I-ai spus Doamnei?
-Nu, nu am spus nimic.
-Cum il cheama pe baiatul asta?
- Nu stiu.
-Bine, o sa vorbesc cu Doamna.
-Bate toti copiii. Nu e fumos.

Eu deja ma enervasem, mai ales ca Doamna nu-mi spusese nimic, ci doar ca Dani a fost foarte bine astazi.
-Si Doamna ce a facut? Era in clasa?
-Da. L-a pedepsit pe baiat.
-Daca se mai intampla asa ceva, te rog sa te duci sa-i spui Doamnei.
-Mie nu mi-e frica de baiat.
-Foarte bine, nu ai de ce sa te temi. Data viitoare ii spui sa te lase in pace pentru ca si tu esti la fel de puternic ca si el.
-Da, o sa-l bat si eu. Dau cu piciorul.
-Nu e frumos sa faci asa. Mai bine vorbesti cu el.

Ma ingrozeste gandul ca ar putea fi astfel de copii, considerati normali, care sa-i dea un exmplu prost. Eu incerc sa-l fac cat mai cooperant, sa respecte regulile sociale, dar ce sa mai inteleaga saracul copil cand vede ca ceilalti reactioneaza altfel.

Este a doua oara cand are o altercatie cu acest baietel. Prima oara s-au certat tot de la o cutie cu jucarii, dar din pacate acest baietel isi rezolva foarte brutal diferendele. Si mai cred ca pedeapsa aplicata nu reprezinta absolut nimic pentru el, din moment ce continua sa faca asa cu toti copiii. Astept sa vad daca vor mai fi si alte incidente si apoi voi avea o discutie serioasa la gradinita, eventual cu mamica batausului.

7 comments:

  1. Se mai intampla, dar mi-e sa nu dai peste o mahalagioaca grasa si isterica. Asa se intampla, de regula. Te descurci tu :)

  1. Merci de incurajare. Sa speram ca nu se va mai repeta.

  1. Asta e, trebuie sa ne pregatim si pentru asta. Ii da la kung fu. Ma rog, pe Mircea direct la wrestling, ca el e mare si puternic.

  1. Imi pare tare rau.
    Cam asa a patit Razvan numai ca era batut zilnic si din senin, doar pentru ca era altfel.Acum l-am invatat sa se apere tocmai pentru ca situatii de acest fel vor mai fi si nu vreau sa stea sa si-o incaseze.

  1. Lola: Astept sa vad ce se mai intampla. Dani se poate apara si chiar riposta, dar incerc sa fac in asa fel incat sa nu fie vazut el drept sursa neintelegerilor si sa se dea vina pe el pentru orice, tocmai pentru ca este diferit.

  1. Astept si eu curioasa evolutia situatiei. Si mie imi e teama de probleme de genul asta. Pe Mihai nu l-am invatat sa se bata si nu avem jocuri violente (nu ma refer la computer, ci la jocul intre noi patru), tocmai pentru ca el este din fire mai nervos, agitat si nerabdator. Fac si eu tot posibilul sa il temperez. Dar ma intreb cum va fi de la toamna la gradinita. Sincer, sper sa se joace numai cu fetitele :D Ca sa fiu eu linitita. :))

  1. @ Laviniars: In fiecare clasa e un bataus, un mic geniu, o fetita populara si un neintegrat, restul sunt normali. Probleme intre baieti clar vor aparea, pentru jucarii si teritoriu. Sa speram ca nu vor degenera.

Related Posts with Thumbnails