twitter
rss

Pana sa apara si la noi jocurile de gen Imbraca papusa, eu am facut acum 2 ani o varianta proprie. Pe un carton am pictat un baiat si o fetita, accentuand diferentele de vestimentatie, apoi am facut tot din carton pictat hainute de schimb.

Dani a fost incantat de acest nou joc, si chiar si acum, dupa atata timp, si Mircea e interesat de el. Acum au aparut jocuri cu plansete magnetice, pe care pui segmentele corpului si haine. Primele jocuri pe care le-am vazut eu, erau niste puzzle de lemn, si totul se facea prin schimbarea hainutelor divers colorate, asezate in stanga si dreapta. Exista si piese de lemn cu magnet, care se aseaza unele peste altele, imbracand astfel omuletul gol cu pantaloni, tricou, pantofi, palarii etc.

Sunt multe jocuri de gen, si pe internet. Dani este incantat de Patato Guy. Pentru fetite sunt jocurile cu Imbracati-o pe Barbie.

2 comments:

  1. Ei, asta e o super idee! O sa incerc si eu ceva asemanator, poate le place si alor mei.

  1. E un joc perfect pentru cunoasterea corpului si a hainelor.Daca mai ai si tu idei interesante, nu te sfii sa le postezi.

Related Posts with Thumbnails