twitter
rss

Asta e propozitia fulger, pe care o aud zilnic de o mie de ori de la cei doi flacai ai mei. A inceput etapa de competie intre ei. Se intrec la orice, la alergat, la jucat, la luat in brate, la intrat in camere, la iesit afara, la spalat etc. Mircea striga cu furie: Eu primul, eu primul. Si daca nu reuseste sa ajunga primul, plange cu lacrimi de crocodil, se repede la Dani, il trage de haine, il tranteste pentru a recupera pretiosul loc prim.

Azi aceeasi poveste, cu Eu primul si ca sa-i mai linistesc l-am dirijat pe Dani spre alta camera si i-am zis: Uite, acum esti primul in partea aia, in camera aia si Mircea este si el primul in biblioteca. Dani s-a oprit si s-a gandit mai bine: Nu se poate, trebuie sa fim amandoi in aceeasi parte si eu sunt primul atunci.

N-am reusit sa-i pacalesc.

Dani m-a ucis cu intrebarile lui De ce. Acum un an si jumatate ma intrebam cand voi auzi aceste intrebari, mi se pareau de neatins. Acum ma bucur dar ma si gandesc ce raspunsuri sa tot fabric. Ieri Dani m-a intrebat de ce am pus un prosop in fata usii. Pentru ca sa ne stergem pe picioare.

Azi i-am spus ca ma duc la cumparaturi, iar el m-a intrebat:
-De ce pleci la cumparaturi? Am si eu un magazin. Cumpara de la mine.

Inca nu m-a intrebat lucruri ciudate, doar lucuri pe care nu le stie.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails