twitter
rss

Azi am decupat si lipit cu Dani. Eu am decupat si el a lipit. Si cum este iarna, am facut un peisaj de iarna.

Si tot saptamana asta, la gradinite, este prevazuta tema despre Jocuri si sporturi de iarna.

Am lipit brazi verzi si albi, facuti din hartie colorata groasa iar fulgii de zapada din hartie creponata alba si albastra. Fulgii pot fi facuti si din bucatele mici neregulate de hartie obisnuita, dar cei din hartie creponata dau un efect interesant. Am facut si un om de zapada simplu. Ar fi fost ideal sa fi avut fondul un albastru mai deschis dar merge orice culoare asemanatoare zapezii: alb, gri, bleu, albastru inchis.

Mircea a pus brazii cu trunchiul in sus iar omul lui de zapada zbura pe undeva pe deasupra casei. El a terminat primul opera de arta, Dani a migalit mai mult la el.

2 comments:

  1. Ce frumoasa e noua "fata" a blogului!
    Si desenele sunt frumoase! (pot sa ma inspir...?)

  1. Multumesc, e simplu si frumos desenat.
    Cat despre inspiratie, oricand.

Related Posts with Thumbnails