twitter
rss

Azi Dani statea pe covor in biblioteca si se juca cu niste bolovani de plastic. Deodata il aud tipand:
-Au, au, au! Degetul meu.
Sar speriata de la birou si intreb:
-Ce s-a intamplat?
La care Dani imi raspunde foarte serios:
-Nu s-a intamplat nimic.
-Si degetul, ce e cu el?
-Nu ma doare degetul. Te-am pacalit! si incepe sa rada fericit.

In ultima vreme face din ce in ce mai multe glume si pacaleli. Dar ieri i-am facut-o si eu lui.

Le-am interzis sa mai intre in dormitorul nostru, dar ei bineinteles ca nu au ascultat. M-am dus la ei si imediat Mircea a iesit si a inchis usa, facandu-si de lucru prin hol, insa Dani a ramas in camera, ascuns. I-am facut morala lui Mircea si am inchis usa, cu Dani inauntru. A stat el putin, apoi a inceput sa traga de usa si sa strige:
-Dechide usa!
-Dar unde esti, m-am prefacut eu surprinsa.
-Inauntru, si nu pot sa dechid usa. Ajutou-ajutor!
-Pai ce cauti acolo, mai ales ca nu ai voie sa intri acolo?
-M-am bocat-blocat.
-Asta este, astepti pana reparam usa.
Si ca sa fie si mai veridic, l-am trimis pe Mircea sa-mi aduca o surubelnita, pentru a deschide usa. Mircea a venit foarte fericit cu uneltele si m-am facut ca mesteresc la clanta. Dani astepta linistit.
-Acum da-te intr-o parte sa deschid usa, i-am spus.
Dani a iesit foarte fericit din camera si m-a luat in brate.

Sper ca si-a invatat lectia.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails