twitter
rss

Am ajuns primii, desi Dani ar fi vrut sa stea acasa, mai ales ca am fost si ieri la cursul pentru parinti si copii. Dar cand s-a asezat la masuta a inceput sa picteze fericit, stand cel mai mult asezat si atent. Are norma de trei lucrari. Azi au facut culorile primare: rosu, galben, albastru si tehnica punctului si linia.

Dani s-a incalzit mai intai desenand un tren Thomas pe sine, cativa nori si un soare, o casa si un omulet in miscare, apoi s-a conformat si a facut dactilopictura. Plansa lui era uniform acoperita de puncte, flori, forme geometrice. Ca si data trecuta a fost ajutat de doamna pictorita, Elena Lupu si de o doamna psiholog, al carei nume nu-l stiu.

Dani a stat o ora la masa, foarte atent si inspirat. Apoi s-a jucat putin la saltea, prin tunel si am plecat acasa.

Aseara am fost testati si observati noi parintii. Tema a fost interactiunea noastra cu proprii copii, in timp ce alti parinti ne observau si notau niste itemi. Bineinteles totul a fost filmat si apoi discutat. Dani a interactionat foarte bine si cu ceilalti copii, mai ales cu cei mici, de 2 ani.

Am observat ca unii parinti sau bunici au fost stanjeniti de situatie si nu au explicat prea bine regulile sau functionalitatea unui joc, in conditiile in care aveau o tema impusa. Cei mici au fost prea mult supravegheati si oarecum limitati in jocul lor de descoperire sau curiozitate. Au fost si parinti care s-au descurcat de minune, e adevarat ca si nivelul lor de interactiune era completat si de partea verbala.
Noi ne-am jucat de-a trenul de marfa, care transporta busteni din padure si-i ducea la fabrica de mobila, unde am facut mobila din piese mai mici.

S-a urmarit in primul rand nivelul de empatie al parintilor( mimica lor) nivelul de implicare fizica ( deplasarea cu si dupa copil), gradul de control al activitatii, nivelul de explicare.

Din pacate, doamna Renee va pleca pentru o luna, inapoi in state, acasa. Oricum cursurile urmatoare vor fi tinute de doamna logoped Ana Stoica, si sunt convinsa ca vor fi foarte interesante.

2 comments:

  1. Nu mi-ai zis daca au mai facut poze.

  1. Da au facut si au si filmat. Sper sa ne trimita si noua pozele macar.

Related Posts with Thumbnails