twitter
rss

Azi am avut parte de o experienta extraordinara, prin impartasirea cauzalitatii unei situatii de conflict.

Ca de obicei Dani si Mircea se joaca cu cutiile de la laptele praf, fiecare inchipuindu-si fie ca pregateste mancare sau ca-l murdareste pe celalalt cu lapte praf alb si-l transforma in fantoma. Deodata aud un tipat, din biblioteca, semn ca lucrurile au degenerat. Mircea apare cu mana la cap plangand si spunand: Dani lovit la cap( m-a lovit la cap). Il pedepsesc pe Dani si-l trimit in camera lor, apoi ma duc sa vad ce varianta imi serveste Dani.

Si aflu ca si Mircea l-a lovit pe Dani, iar Dani care de obicei nu face nimic, acum a actionat. Si pentru prima oara Dani imi explica situatia din perspectiva lui:
- Din cauza mea si a lui Mitea.

De obicei imi detalia actiunile facute recent de el sau Mircea, dar nu-si asuma responsabilitatea pentru o fapta, in mod explicit. Mi se pare minunat ca acele note autiste de care sufera Dani, incep sa se atenueze si sper ca intr-o zi sa dispara definitiv.

7 comments:

  1. Bine ca n-a spus ca din cauza lu' tata, ca a inceput sa ma bage pe mine in fata.

  1. Ei ai rabdare, pana acum dadea vina pe Mircea si cand nu era prin preajma.

  1. Lasa ca vine el :)

  1. Pe el il ajuta foarte mult si faptul ca are un fratior, cred eu. Apoi si faptul ca se inteleg, au ce invata unul de la altul..

  1. Se ajuta reciproc, asta este sigur.

  1. si Mariuca il baga pe ta-su in fata cand face vreo boacana.

    in alta ordine de idei, Dani e un baiat responsabil. o sa fie bine

  1. O sa fie chiar un om foarte corect si reponsabil.

Related Posts with Thumbnails