twitter
rss

In ultima vreme Dani face din ce in ce mai multe observatii si da mai multe explicatii. Ma surprinde in fiecare zi cu logica lui, cu naturaletea cu care se exprima si face fraze din ce in ce mai lungi. Si acum mi se pare extraordinar si aproape ireal, cand vorbesc cu el la telefon si ii aud vocea clara si sigura.

Zilele trecute, cand m-am intors de la buni de la spital, am intrat in casa si l-am intrebat pe Dani:
-Unde e tata?
Iar Dani mi-a raspuns foarte natural:
- Ea-era la biou-birou cand ai venit tu, acum a plecat si nu stiu unde e.

Aseara, stateam toti la masa iar sotul meu si-a ridicat un picior pe scaun, un mai vechi obicei de-al sau, alaturi de acela de a citi oriunde si oricand. Dani s-a uitat la el si i-a spus aproape suparat:
-Nu ai voie cu piciou-piciorul pe scaun. Tebuie-trebuie sa stai cu picioae-picioarele sub masa.

Azi se tot chinuia sa se urce pe calorifer si l-am intrebat:
-Ce faci Dani?
-Ma uc-urc pe geam ca sa vad mai bine pe Neo-cainele nostru.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails