twitter
rss

Azi am fost la gradinita sa platesc orele de engleza ale lui Dani, si sa o anunt pe Doamna ca nu-l duc nici saptamana asta. Motivul? Simplu: sunt inca raciti amandoi.

In schimb am primit de la domnul Vanghelie celebrul pachet de Mos Nicolae, care spre surprinderea mea a fost foarte consistent, cuprinzand dulciuri de buna calitate si un rucsacel.

Daca tot am ajuns la gradinita, m-am uitat la panou si cei de la grupa mijlocie colorasera clopotei de sarbatori. Asa ca acasa am facut si eu cu Dani ceva asemanator.

A iesit cum se poate vedea in poza. Combinatia de culori si-a facut-o singur, iar indrumarile mele au facut referire doar la notiunile de culoare rece si calda. Evident conturul clopoteilor a fost facut de mine.

2 comments:

  1. A inceput sa coloreze ceva mai sigur si mai bine, la inceput stiu ca avea mari ezitari. Si nici nu dadea semne ca i-ar placea. Acum cred ca a prins tehnica. Mircea nu a colorat ?

  1. Mircea a facut un cerc mare si rosu.

Related Posts with Thumbnails