twitter
rss

Asa spune Dani de cate ori se refera la gradinita. Azi l-am dus prima oara, dupa o perioada de absenta fortata, datorita racelii. A fost foarte fericit, mai ales ca azi au fost lasati sa se joace mai mult, deoarece venisera ultimele jucarii cumparate din fondul clasei. Asa ca Dani a luat in stapanire un aragaz de bucatarie si un frigider echipat inclusiv cu oua de plastic, frumos puse pe rafturi. Din pacate nu i-a lasat si pe ceilalti copiii sa se joace. Insa i-a aratat lui buni toate jucariile de acolo, ba l-a chemat si pe Mircea, care de abia astepta invitatia si a navalit impetuos in clasa, strigand: A venit Mircea.

Oricum, acasa am avut parte de alta surpriza, Dani nu a mai vrut sa manance piureul cu carne si ou. De fapt asa a facut si ieri. Atunci m-am hotarat sa-i tai bucatele mici de sunca si cascaval , si le-am pus pe o farfurioara, alaturi de pestisori cu susan( crocanti). Noroc cu Mircea care mananca tot ce prinde, asa ca Dani a incercat si el si surpriza chiar i-a placut. e adevarat ca bucatelele erau asa de mici ca de abia le puteai prinde cu furculita. Cate o bucatica din fiecare, pana cand le-au mancat pe toate. Asa deci se poate. Ceea ce ma ingrijoreaza e ca s-ar putea ca de acum inainte sa prefere sendvisurile, iar piureurile sa ramana istorie. Se pare ca sfaturile doamnei Renee McDannel chiar functioneaza.

Dupa amiaza am lucrat cu Dani pe unul din caietele de la Girasol, unde fisele sunt simple, dragute si implica mai multe activitati, unirea punctelor pentru realizarea unor desene, colorarea lor, lipirea unor abtibilduri, numararea unor obiecte, labirinturi etc.

Dani nu prea are tragere de inima la colorat, iar eu incerc sa-l invat cateva strategii( de la stanga la dreapta, linii de sus in jos, una langa alta, pe randuri) pentru a acoperi mai repede si mai frumos tot spatiul. I-am spus ca-i dau 10 la scris, lipit abtibilduri, numarat, dar la colorat ma mai gandesc. Iar Dani imi spune: O bomboana. Veau-vreau o bomboana.

3 comments:

  1. Pai si nu i-ai dat bomboana, ca merita. Am stat cu ceva emotii tinand cont de pauza facuta, dar inteleg ca in mare a fost bine. Progrese surprinzatoare si la mancare, ca tot e aschiuta.

    N-am inteles cat trebuie sa platim la gradinita ca despagubiri dupa ce a trecut Mircea pe acolo.

  1. A primit bomboana, evident.
    Vad maine ce a distrus Mircea pe la gradinita.

  1. Bravo... incepeti cu bucatele. E minunat pentru masticatie!
    P.s. - sa-mi dai si mie reteta de piure de carne!

Related Posts with Thumbnails