twitter
rss


Scrisoarea

Am sa scriu o scrisorica
In fereastra am s-a pun,
Sa o ia si s-o citeasca
Dragul, bunul Mos Craciun.

Si in ea, o sa scriu asa:

O papusa imi doresc,
Una care sa vorbeasca,
Si bineinteles, as vrea
Tare mult sa ma iubeasca.

Pentru mama sa aduci
Un concediu lung la mare
E obosita, saracuta
Si se plange ca nu are.

Tatalui meu drag
Sa-i aduci o masinuta,
Il aud mereu spunand
Ca vrea una nou-nouta.

Si pentru ca bine stiu
ca esti bun si rabdator
daca mai doresc ceva
Iti cer anul viitor.


Draga Mos Craciun

Stii, draga Mos Craciun
Ce as vrea sa-ti spun?
Ca sunt un copil cuminte
Harnicut si bun.

Tu vii cu dadruri multe
la copiii toti,
Iar eu te rog pe tine
Adu-mi daca poti:

Bunicutei niste ochelari
Si bunicului papuci,
Pentru mama, nu uita, cercei,
Si lui tata niste nuci.

Pentru motanul nostru
Ad-un soricel
S-un os frumos lui cutu
Dar mai maricel.

Mai adu-mi si-o pusca
Si as vrea sa-ti spun
Ca sunt copil cuminte
Draga Mos Craciun.

Draga Mosule nu uita: ochelarii, papucii, cerceii, nucile, soricelul etc.

1 comments:

  1. her latest blog linked here click this link now investigate this site websites read review

Related Posts with Thumbnails