twitter
rss

Am fost ieri la o intalnire a parintilor cu copii cu autism, desfasurata in sediul Fundatiei Sf Andrei, langa Scoala speciala nr.11.

Intalnirea a fost organizata de DGSAPC sector 6 si Asociatia Puzzle Romania, reprezentata de doamna Mihaela Stan, mama a doi copii cu autism. Au fost foarte draguti toti si chiar s-au pregatit cu cateva prajituri, sucuri si cafele. Ni s-au oferit evaluari gratuite pentru problemele de logopedie, kinetoterapie si terapie ocupatioanala.

Am hotarat sa facem un grup de suport pentru parinti, care va incepe din data de 6 noiembrie, si se va axa pe problemele de relationare dintre parinti si copii, metode de interventie, impartasirea experientelor de viata.

Am optat pentru un curs de pictura, sustinut de o doamna pictorita, care are si dansa un copil cu autism.

De asemenea exista o sala foarte mare, cu multe jucarii, care va fi spatiul de socializare pentru copii, cat timp se vor desfasura cursurile pentru parinti. De asemenea vom contribui si noi toti, cu ce avem acasa, jucarii, materiale de tot felul. Ni s-a promis ca se vor face grupuri de copii cu aceeasi dezvoltare mentala, asta dupa ce se vor termina evaluarile.

Am ramas surprinsa sa vad ca s-au adunat destui parinti, multe mamici, unele insarcinate. Iar copiii, pe care i-am vazut, erau de toate varstele, unii la scoala, iar cel mai mic cred ca avea 2 ani si jumatate, maxim 3. In afara de un baietel care a devenit agitat din cauza aglomeratiei, si si-a acoperit urechile si a intrat intr-un mormait, restul pareau atat de normali, vorbeau, se uitau la tine, se jucau frumos. Evident toti faceau terapie acasa, cu parintii, si logopedie, plus kinetoterapie. Iar rezultatele bune se vedeau.

Ma temeam sa-l duc pe Dani intre alti copii cu autism, dar vazandu-i pe acestia mi-am schimbat parerea.

Noi suntem programati pentru evaluarea logopedica, vinerea viitoare.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails