twitter
rss

Aseara a inceput sa-i curga nasul, mai intai a fornait si l-am certat. Nu-mi place ticul asta al lui cu nasul si-l cert. Ca urmare, la culcare se dezvinovatea: Fac zgomot tare. L-am linistit, poate sa faca asa cand e racit si-i curge nasul. S-a mai linistit putin.

Dar azi noapte a fost foarte agitat, speriat pentru ca nu putea sa respire prea bine. Si am ales varianta sa-l iau la mine in pat, pentru a-l linisti, pentru a nu-l trezi si pe Mircea, si pentru a ma scuti de drumul pana la ei in camera. Evident nu a dormit nimeni.

Dimineata vroia la gradinita, dar i-am explicat ca nu se poate, pentru ca e racit si trebuie sa se faca mai intai bine. Dani a incercat sa o convinga pe buni: Megem la gadinita, meg si cu Mitea. Din pacate nu se poate.

Ca sa le inveselesc statul in casa, mai ales ca afara e aproape ger, ne-am jucat cu plastilina si apoi am desenat.


4 comments:

  1. Tot asa mucosi. Aseara mi-a spus si mie ca sta toata noaptea in fund. Nu poti sa respiri bine ? Nu, curge nasul.

  1. Cred ca ar trebui sa-i credem cand incearca sa ne spuna ceva.
    Acum sunt mai bine, se bat pe perne.
    Dani sta cu batista in mana.

  1. Siii noooooooooi!!! M-am saturat de raceala asta. Pentru ca nu au racit doar fetele, ci si noi. De data asta l-a luat si pe Alex. Si e tare cumplit. Te dor toate oasele, muschii, capul ti-e un pietroi si nu mai punem la socoteala faptul ca nu auzi si mintea ti-e incetosata o data cu toate reactile... adica esti cam in reluare! Dar asta e, daca aduce Daria, colectionam de toate!

  1. Se spuna ca primul an e mai greu, pana se imunizeaza. Tragem toti.

Related Posts with Thumbnails