twitter
rss

Dani si Mircea sunt incantati de jocul mozaic, fantacolor. Tablita de plastic are gauri de doua marimi: mari si mici. la inceput copilul va putea introduce cu usurinta ciupercutele, asa le zic eu, in gaurile mari, iar cu timpul va reusi sa le infiga si in cele mici. Cele mici presupun o mai buna motricitate fina, nimerirea orificiului dar si putina forta pentru a forta intrarea piesei.

Un bun exercitiu este si acela de a scoate ciupercutele, care daca nu sunt prinse bine cu degetele, aluneca foarte usor.
Iar modelele pot fi foarte variate, totul depinzand doar de imaginatia copilului. Piesele au 4 culori: galben, verde, rosu si albastru.

Uitati ce am facut noi, adica eu, Dani si Mircea. Si alaturi alte cateva exemple posibile.



Cand eram mica, existau niste jocuri asemanatoare, bulgaresti cred, iar piesele aratau ca nistre pietre pretioase, plastic fatetat si sticlos. Imi placeau la nebunie. Imi ocupam timpul si-mi etalam imaginatia.

Ma bucur ca mai exista si azi, ceva asemanator.
Recomand cu placere acest tip de joc. Atentie, piesele pot fi inghitite, deci este bun pentru cei peste 3, chiar 4 ani, si doar in prezenta unui adult.

2 comments:

  1. De unde l-ai luat? Stiu ca il ai de mult dar poate iti mai amintesti provenienta...!

  1. L-am luat acum 2 ani de la Diverta din plazza Romania, cred ca se gaseste la orice Diverta.

Related Posts with Thumbnails