twitter
rss

Dani si Mircea se joaca destul de violent, cu imbranceli, alergaturi si cazaturi artistice pe covor, acompaniate de Au, Vai etc, teatrale evident.

Intr-o zi l-am avertizat:
-Daca te mai joci asa, o sa te lovesti rau. E treaba ta. Sa nu vii la mine sa pup.
iar Dani imi raspunde foarte senin:
-Nu e treaba mea. E treaba lui Mircea.
Pasarea responsabilitatii e la moda la noi, fiecare da vina pe celalalt.

In alta zi, Dani se uita la calculator si-l vede pe tata ca vrea sa se uite si el:
-Scaunul e ocupat, stau eu. Stau toata ziua.
Cand a terminat de vazut filmuletul, Dani il cheama pe tata:
-Poti sa stai, e liber.
Asta arata ca nu a uitat ca si tata vroia sa stea la calculator si imediat ce si-a terminat treaba, a oferit randul celuilalt, fara a i se reaminti.

Dani rupe frunze din gradina, frunze de liliac, inca foarte verzi pentru perioada asta. Dani le coloreaza cu creta alba si rosie si incearca sa le puna la loc. Tot asa a colorat si gardul. Nu-i place ca e negru, asa ca l-a facut cu creta alba. Simte nevoia sa fie mai colorat totul, mai ales ca-i tot arat eu peste tot culorile toamnei galben, rosu, portocaliu, maro.

Daca vreti sa cititi si alte idei ale lui Dani, click aici si aici.

4 comments:

  1. E mai mult un fel de violenta gen Tom si Jerry, cel putin pana acuma. Dar mie imi place cand e cu "bitaie". Si cea mai tare mi s-a parut aia cu "Nu e treaba mea", geniala.

    PS : te joci cu Ubuntu ?

  1. M-am jucat cu Ubuntu dar din pacate nu are sunet si Mircea e dezamagit ca nu poate vedea si auzi Bau bau.

  1. Stiu, inca n-am reusit sa fac sunetul, sa vad daca o rezolv zilele astea. In rest, ca prima impresie, cum e ?

  1. Acum? E broken.

Related Posts with Thumbnails