twitter
rss

Asta am facut noi astazi, adica eu, Mircea si Dani. Dani a fost foarte incantat sa revada foile colorate si lipiciul. Nu l-am dus la gradinita, mai ales ca ploua destul de rau. Am facut o pauza destul de mare de lipit.

Asa cum am vazut la gradinita, in perioada se fac multe activitati care se refera la toamna. La clasele mai mari, se discuta despre fructe si legume, se compara cate doua din ele, de exemplu o gutuie si un strugure, sau varza si conopida.

De asemenea se lipesc pe foi frunze divers colorate, naturale sau din hartie glasata si creponata.

Dani a tot lipit hartie simpla pe planse, asa ca m-am gandit ca hartia creponata va fi o noutate. In plus, aceasta activitate presupune mai multe operatii interesante, dar mai ales excelente pentru motricitatea fina. Le-a placut la nebunie sa rupa in fasiute lungi, multa hartie creponata, Dani din hartia rosie iar Mircea din cea galbena. Apoi am mototolit-o fericiti, in gogoloase de diferite marimi, care mai de care mai ciufulita, dar foarte haioase.

Dupa ce in prealabil le facusem in creion pe foaie, forma unui fruct, mar pentru Dani si banana pentru Mircea, baietii s-au repezit sa le puna pe foaie fara sa mai astepte sa le lipim. Cand au vazut ca activitatea necesita si lipici, s-au batut pe lipiciul solid, pe care l-a castigat Mircea, prin forta si perseverenta. Dani a primit alt lipici, lichid si a manjit bine foaia. Rezultatul este foarte dragut, si activitatea foarte relaxanta si creativa.

La gradinita am vazut ca din hartie creponata au facut si fete de copii, cu parul din hartie creponata galbena sau maro, cu ochii verzi, albastrii sau maro si evident gura rosie. deci idei exista, va mai trebuie putin timp si evident hartie creponata si lipici.

8 comments:

  1. Imi place foarte mult ce ati facut. E o idee foarte buna, o sa incerc si eu cu Mihai, ca si pe el il pasioneaza sa taie hartie. Inca nu i-am aratat cum e cu lipitul, dar pun pariu ca o sa-i placa.

  1. Imi plac tot mai mult ideile tale. Esti neobosita! Nu vrei sa ti-o trimit si eu pe Daria? Mutam gradinita la tine. Copii sunt, de activitati nu-mi fac probleme... mai greu e cu dormitul!

  1. Aloona : am avea camere, izolam biblioteca si ii mutam pe toti acolo. Si io ma mut in sfarsit in camera mea, singur. :) O facem ca fundatie, ong, srl ?

  1. Multe sunt din programa de gradinita, si sunt foarte dragute, iar cum piticii nostrii sunt prea secretosi sa ne spuna ce fac ei acolo, cam asta e singura varianta sa stim ce fac si cum fac activitatile d ela gradinita.
    Eu una vizitez panoul de la grupa mijlocie si trag cu ochiul si la celelalte grupe. Asa am aflat ce poezii au facut si ce activitati au avut: pictura, lipit, colorat etc.

  1. weblinkcheck out here Sourcego to this web-site find thisMore Help

Related Posts with Thumbnails