twitter
rss

Azi l-am dus pe Dani la gradinita, mai ales ca azi a venit si teatrul de papusi. A intrat ca de obicei in clasa, unde erau foarte multi copii. Cred ca isi cauta scaunelul lui verde. Intre timp eu am copiat poezia de la panou, pe care ceilalti copii au invatat-o, ca sa-l invat si eu pe Dani acasa. Am admirat si dactilopicturile copiilor, care au facut flori din manute.

Cand m-am dus sa-l iau pe Dani, era multa animatie acolo. Clasa lor devenise scena pentru teatrul de papusi, si toti copiii, de la toate grupele venisera sa vada spectacolul.

Cand am intrat in hol, am vazut o fetita plangand. Apoi a aparut si Doamna si mi-a zis ca Dani a fost cam agitat azi. Asta insemnand ca s-a ridicat de la locul lui si s-a dus sa vada ce este dupa scena improvizata, adica dupa draperie. Si ca sa stiu, am intrebat ce piesa au vazut. Si am aflat: Elefantelul Dumbo.

M-am mirat sa aud ca nu a stat atent la piesa, pentru ca noi am mai fost la teatrul Tandarica si a urmarit fascinat Motanul incaltat si Cei trei purcelusi. Este adevarat ca noi am stat langa el. Probabil schimbarea perspectivei l-a incitat, sa-i vezi mai aproape este o experienta. Cand am fost in parcul Sebastian si a vazut din nou Motanul incaltat, am stat foarte aproape de scena si el nu reusea sa se uite la toti actorii, isi centra atentia asupra celui mai apropiat. Iar cand am fost la Carturesti, a fost mai interesat sa se uite la copiii de langa el, decat la clovnii de acolo.

Probabil ca i-a deranjat pe ceilalti copii ca s-a tot foit, dar din punctul meu de vedere faptul ca este curios, ma bucura. Oricum, Dani a reactionat bine, fata de alti copii care au fost de-a dreptul speriati de experienta teatru.

Mai mult decat atat, Dani a fost darnic cu explicatiile.
-Ce piesa ati vazut la teatru? A fost cu animale?
-Da, cu efant-elefant.
-Si cum avea urechile?
-Mari, mari.
-Si ce facea elefantul asta?
-Zbua-zbura.

Si pentru ca a iesit si soarele, am poposit cam 25 de minute si in parcul plin cu copii. Acolo s-a dat in toate, s-a jucat si cu un baietel, dar mai ales s-a dat in leagan si mi-a spus:
-Mama, nu ma da. Ma dau eu singu-singur.
-De 5 oi-ori si gata.

4 comments:

  1. Presupun ca acuma trebuie sa luam si desenele. Sa vorbim acasa de o posibilitate de afacere, daca este. Ceva mai ieftin, ca nu sunt bani.

  1. Avem Dumbo, dar in engleza. Asta e o sa traducem.

  1. S-ar putea copia de pe DVD? Ca vi-l dau eu!

  1. Da se poate copia. Il ai tradus in romana? Ca noi il avem in engleza.
    Multumesc oricum.

Related Posts with Thumbnails