twitter
rss

Am inceput, cam in aceeasi perioada cu Sebi, sa contientizam ceea ce stie si ce nu stie Dani. Eu am ales varianta de a pune accent pe ceea ce stie si apoi, intr-o situatie neprevazuta, neprogramata, sa se confrunte cu ceva ce nu stie.

Am intrebat lucruri banale si le-am intarit raspunsul cu "asta deja stii". Azi de exemplu i-am aratat Biserica din statia de la Razoare si i-am spus: Uite Biserica de la Razoare, o stii? Sigur ca o cunosti. Dani s-a simtit dator sa-mi spuna:
-Mai e o bieica-biserica la capatul bamabiului-tramvaiului 41.
-Aha, deci o stii.
-Da, o stiu.

Pentru ca mai tarziu, la psihologoped, in timp ce desena pe foaie, sa-mi spuna, e adevarat , rasfatandu-se: Nu stiu, mami, auta-ma-ajuta-ma. M-am uitat surprinsa la el, in timp ce doamna psiholog ma intreba de cand foloseste el a sti si a vrea.

-De azi, i-am raspuns eu fericita.

La doctor, in timp ce asteptam sa ne vina randul, Dani inspecta fiecare persoana de acolo, mai ales copiii. Tinea evidenta: Un copil a venit, un copil a plecat etc. La un moment dat a plecat un baietel cu o tricicleta impinsa de bunica. Dani a observat faptul ca nu mergea singur si mi-a spus foarte serios:
-Copilu ata-asta nu tie-stie sa dea din pedale.

In alta ordine de idei, doctorita ne-a dat antibiotic pentru amandoi baietii, asa ca ne vom chinui sa-i convingem sa le si ia.

2 comments:

  1. Super tare!!! Da' cine a zis ca nu stie copilul??? Mie una mi se pare ca stie foarte multe. Este adevarat ca datorita efortului tau si a d-nei doctor.... dar oricum Dani e super. Eu de Daria nu m-am mai ocupat de cand s-a nascut Naty (si mai este si situatia aceasta urata in care suntem) si nu sunt foarte incantata de asta. Multumesc lui Dumnezeu ca mai sunt si altii care se ocupa de ea - tusica - si chiar se vede. Sper doar ca ne vom mai reveni psihic, noi adultii, si vom avea dispozitia necesara pentru a fi langa fete asa cum merita.
    In ceea ce priveste raceala... Am fost si noi azi cu Naty la doctor si binenteles ca a luat si ea de la sor'sa asa ca... antibiotic, din nou. Pupam si multa sanatate.

  1. Distractie continua si la noi, cu antibiotic si aspirat nasuri.

    Multumim pentru aprecieri si speram sa fie din ce in ce mai bine.

    Hai, sa ne facem cu totii bine si sa ne mai intalnim la o sueta si o joaca in miniparcul din gradina.

Related Posts with Thumbnails