twitter
rss

Nu credeam sa fim rapusi atat de repede de raceala. Intrarea in comunitate isi lasa amprente destul de repede. Dani nu a mai fost racit de 1 an, aproape uitasem ce inseamna sa ai copii bolnavi. Dar ieri ne-am adus aminte. A inceput prin nasuc infundat si apoi mult prea mucos.

Azi noapte a fost un cosmar, Dani se tot trezea pentru ca nu putea respira, si se speria. Asta in conditiile in care, seara ii dadusem paracetamol, il unsesem pe piept si spate cu o crema cu eucalipt si i-am bagat picaturi de nas.

Mircea s-a strecurat si el intre noi si a dormit pana dimineata. Eu am facut naveta, mereu , din camera noastra, in cea a baietilor la fiecare tusit, scancit, respiratie mai greoaie.

Inainte de culcare si dimineata il aspir pe Dani cu batistuta bebelusului, pentru ca el nu sufla prea bine nasul, si trebuie sa-i desfund cumva caile respiratorii.

Noroc ca mananca bine, dar din pacate respira mai mult pe gura. Ca de obicei, fara febra.

Am vorbit aseara cu doamna educatoare si i-am spus de raceala lui Dani. A ramas sa vedem cum se mai simte peste 2 zile. Si asta in conditiile in care vineri, la sedinta ne anuntase ca au avertizare de la Ministerul Educatiei si de la cel al Sanatatii, legata de gripa. Conditiile au fost ca la orice stranut, curs de nas si tusit, nu mai spun de febra, fiecare sa stea acasa 3 zile, pentru a evita bagarea in carantina a intregii grupe, pentru 3 saptamani.

Asa ca nici nu am inceput bine gradinita si trebuie sa stam acasa, cu medicamente. Noroc ca il are pe Mircea, si se joaca, ca altfel ne-am fi urcat pe pereti, pentru ca afara nici nu poate fi vorba cu vremea asta schimbatoare.

4 comments:

  1. Sănătate multă!

    La grădiniţă gemenii mei s-au procopsit cu pneumonie pentru care am trecut prin zile de coşmar ...

    Sper să fie totul bine şi Dani să revină iute la grădi.

  1. Sa nu uitam ce noapte placuta a avut tati cu Mircea in pat, care lovea cu toate membrele disponibile. Ba in ceafa, ba in burta, ba in nas. O noapte de vis.

  1. Multumim pentru incurajari. Dani vrea sa mearga maine la gradinita, dar nu e inca posibil. deocamdata dam lupte pentru a inghiti medicamentele.

  1. Uau, chiar ca a luat repede. Insanatosire grabnica!

    Si suntem alaturi de tati, stim si noi cum e, nu ca asta ar fi vreo consolare :)))), dar aratam putina compasiune; oricum, acum e momentul sa te bata Mircea, ca mai tarziu, cand o sa fii batran si cu baston nu mai poate... :D :)))))

Related Posts with Thumbnails