twitter
rss

V-ati gandi ca este foarte usor sa inveti sa joci popice. Ei bine, i-am cumparat lui Dani popice, anul trecut si nu am reusit sa-l fac sa nu mai planga de cate ori se rasturnau popicele. Intelesese partea cu aruncatul mingiei dar nu intelegea de ce trebuie sa cada popicele.

Anul asta am incercat din nou. Si Mircea s-a aratat amator, de daramat popice, mai ales ca cele pe care le avem au niste bilute inauntru si fac un zgomot teribil, foarte apreciat de Mircea.

Pentru ca trebuia sa le explic, dar sa le si dau fiecaruia cateva popice, le-am impartit pe cel;e 10 existente in 3 grupe, 4 lui Dani, 3 mie si tot atatea lui Mircea. Eu echipata cu o mingie de plus, ei cu cele doua mingii de plastic, din dotarea trusei de popice.

Mircea navalea in ele, aruncandu-le cu mainile in toate partile, fericit de sunetele pe care le scoteau, si mai mult de atat, ne ajuta si pe noi sa le daramam pe ale noastre, desi nu i-o cerusem.

Dani a reusit anul asta sa inteleaga cum sta treaba cu popicele. Si le aranjeaza frumos, mai maraie cand nu sta una perfect, si apoi arunca mingia, din pacate prefera sa o faca de sus, si mai putin din lateral pentru ca a observat el ca nu are tinta asa.

Pana la urma au inteles amandoi regulile. Acum Mircea le rechizitioneaza, le pune in carutul lui patrat si le plimba prin toata casa, simuland accidente, pentru a le vedea si auzi cazand peste tot. Apoi se uita triumfator la mine si spune : Au cazut.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails