twitter
rss

Azi m-am dus la gradinita sa vorbesc mai mult cu doamna Ramona. Dani a ramas acasa cu buni si cu Mircea. M-am dus cu inima oarecum stransa, dar m-am intors mai linistita.

Am discutat, cam o jumatate de ora, cu doamna educatoare si i-am explicat mai multe despre Dani. Mi s-a parut dispusa sa asculte si sa inteleaga. Pentru dansa este primul caz de gen pe care il are, si evident detine prea putine informatii despre aceasta tulburare de dezvoltare, care este autismul.

Am aflat ca Dani se joaca si vorbeste cu ceilalti copii, dar din pacate logoreea lui se intinde si pe parcursul activitatilor de dezvoltare a limbajului, adica cititul povestilor si invatarea noilor poezii. Dani repeta aproape toata poezia, dar acest lucru ii distreaza grozav pe ceilalti copii, mai ales ca Dani inca nu vorbeste corect si poceste cuvintele. M-am bucurat sa aud ca Dani a raspuns corect la intrebarile legate de poezie.

Problema pana la urma este ca, deocamdata, nu accepta autoritatea doamnei Ramona. Dar o va face, cu putina colaborare din partea dansei si multa sugestie din partea mea, indreptata catre Dani. Ca orice copil, si Dani se foloseste de toate ocaziile pentru a specula totul in favoarea lui.

Vom mai astepta inca putin sa vedem cum va evolua situatia, in prisma noilor clarificari si conceperii unui mic plan de asalt.

Asteptam sa rezolvam problema cu alergia lui Dani. Pana atunci repetam poezia Rita gargarita si vom colora marul cel frumos pe care ni l-a trimis doamna.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails