twitter
rss

Am inceput sa corectam dislalia polimorfa de care sufera Dani, asa ca azi am tot repetat, mai mult singura, dar cu glas tare, foneme si apoi cuvinte continand sunetul si litera P, initial, median si terminal.

In timp ce Dani se juca, eu repetam cu Mircea, care gaseste foarte interesanta aceasta joaca, din care ies cuvinte fara sens. Mircea repeta totul din placere si rade de fiecare combinatie ciudata care iese, desi stie sa vorbeasca si sa le pronunte corect.

Eu: Papa, pepe, pipi, popo, pupu.
Dani: aa, cheche, chichi, popo, pupu.
Eu: Apa, epe, ipi, opo, upu etc.
Dani: Apa, epe, ipi, opo, upu etc.

Le spune fara prea mare tragere de inima, si pronunta corect doar cuvintele care incep cu sunetul p urmat de vocalele o si u. Mai trebuie sa lucram pana vom corecta pronuntia.

In consecinta intensific ritmul si tonalitatea, iar raspunsul nu intarzie sa apara:

Dani: Mai incet, doame Mitea. Vobete mai incet.

Era evident enervat, si cauta un motiv sa puna capat sesiunii.
Eu am ramas putin surprinsa, iar buni a izbucnit in ras.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails