twitter
rss

Am inceput sa scriu despre ideile si solutiile lui Dani, pe care le gasiti si aici.

Dani abordeaza problemele intr-un mod aparte, pe ocolite, nu are curaj sa spuna direct ce isi doreste. Asa de exemplu cum a fost pe 6 august, cand pusesem o cadita in bucatarie, pentru ca ne ploua in bucatarie. Amandoi baietii ii dadeau tarcoale si ar fi vrut sa se joace in ea. Dani a cautat un motiv si mi-a spus: Am mainile mudae. Foate-foarte mudae-murdare, si se uita atent la ele, dar si la mine.

Eu am inteles ce vroia si l-am intrebat: Si ce propui? Iar el mi-a raspuns nonsalant: Spal pe maini.

Pe 7 august, s-a gandit ca ar putea sa-l lege si pe Mircea cu lantul, ca pe Nero. Dar cand a vazut ca nu aprob ideea lui, a luat curelusa si a asezat-o la spatele lui Mircea explicandu-mi: Pun codita Mitea-lui Mircea.

Pe 13 august am asistat la dilema reparat sau vindecat. Mircea plangea destul de tare, pentru ca se lovise. Dani s-a uitat la el, apoi la mine si mi-a spus: Mitea e sticat-stricat. Duc la epalat-reparat.
Cu cateva zile inainte ii explicasem ca masinile se strica si trebuie reparate la atelier, asa ca el s-a gandit ca acelasi lucru este valabil si pentru oameni. Atunci i-am explicat ca oamenii se imbolnavesc si merg la doctor sa-i faca bine. S-a gandit foarte serios si mi-a raspuns: Eu este docto-doctor, si a plecat dupa seringa de jucarie.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails