twitter
rss

Vacanta nu a inceput prea bine, am pierdut intercity-ul, Mircea a adormit in gara, Dani s-a plictisit, tata a inceput sa fie nervos iar eu incercam sa raman calma. Am luat apoi un rapid, care numai rapid nu a fost.

Dani a fost foarte incantat de mersul cu trenul, desi a fost foarte cald, aglomerat. Din fericire amandoi au fost foarte cuminti, sociabili si mai ales rabdatori. Oboseala si-a spus cuvantul si Dani a adormit in bratele mele, in timp ce Mircea explora holul cu tata. Dani nu a ratat ocazia de a folosi toaleta trenului, mai mult din curiozitate.

Chiar din timpul calatoriei, am avut ocazia sa vedem cai, vaci, oi, caini. Am vazut chiar si sonde de petrol.

Cei mici au transpirat foarte mult, i-am schimbat de 3 ori pe fiecare si au baut foarte mult ceai si apa.

Ma uitam disperata la ceas si mi se parea ca timpul sta in loc. Nu mi-a venit sa cred cand am ajuns in Craiova, ca macar calatoria se terminase. Si cand te gandesti ca am refuzat oferta nasei copiilor, de a ne duce cu masina. Asta e, data viitoare vom accepta.

Primul lucru pe care l-au vazut copiii a fost porcul, de fapt porcii, unul alb si unul rosu cu pete negre. Mircea s-a indragostit rapid de ei, si i-a vizitat aproape ritualic, in fiecare zi, de cateva ori.

Dani a fost incantat de cele 3 pisici tarcate ale mamaiei, si de mini catelul alb cu pete negre, o rasa foarte mica dar foarte draguta.

Puii si gainile le-au vazut a doua zi. Mircea a fost cel mai curajos, le-a mangaiat pe toate, ba chiar le-a si pupat. Dani a fost mai reticent, le-a privit cu atentie dar nu s-a incumetat sa le atinga, exceptie facand pisicile.

Dani s-a acomodat repede cu bunicii si matusile. Mai grea a fost prima noapte de somn, cand i-am culcat pe amandoi in acelasi pat. S-au cam ciondanit pana si-au ales partea, apoi au adormit imbratisati. De dormit au dormit foarte binee, fiind mereu foarte obositi de atat plimbat, jucat cu apa si cu ceilalti copii din sat. Li s-a reglat foarte bine somnul iar apetitul mi s-a parut mai mare, cel putin in cazul lui Mircea, care a gustat din tot. Dani a ramas conservator, la terciul lui de lapte cu cereale, budinca si iaurt si nelipsitul ceai.

Va continua.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails