twitter
rss

Asta am invatat eu sa fac in ultimele 2 zile. Am cumparat doua paturi de otel matuit, negru, reglabile, foarte frumoase de la Ikea. Le-am asteptat cu sufletul la gura, si cand in sfarsit au sosit, am avut o surpriza. Erau doar piesele pentru cadru, fara fund. De fapt in catalogul de pe internet, scria ca nu este inclusa somiera, dar fara alte detalii tehnice sau pret separat. Si cum eu am incurcat somiera cu salteaua, nu m-am gandit la ea deloc.

Asa ca la ora 9 seara cand am deschis coletele venite rapid, in 6 ore pe hartie, si 10 in realitate, am ramas putin interzisa. Dani era intre picioarele noastre sa vada cum ii montam patul, usor de altfel si rapid. El deja isi improvizase un pat din cartonul de ambalat. Asa ca ne-am uitat pe instructiunile de montaj, ne-am scarpinat in cap si ne-am dus sa ne mai uitam o data pe net, unde evident nu existau informatii pe site-ul Ikea. Am cautat pe forumuri si am aflat ce insemna de fapt somiera, niste bare late de metal care se prind cu suruburi de cadrul de otel, pe care l-am cumparat. Si trebuiesc mai multe bare, in functie de lungimea patului.

Nici un caz nu ma mai duc pana la Ikea. Noroc ca avem un atelier de tamplarie langa noi, si a doua zi buni s-a dus sa comande niste blaturi de lemn, pe masura patuturilor. Le-am facut din 2 bucati, pentru patul lui Mircea, mic de 130cm , si din 3 bucati pentru patul lui Dani, de 170cm.

Pentru ca eu demontat vechea canapea si i-am facut vant, afara pe poarta, inainte sa vina paturile si sa ma lamuresc ca nu sunt complete, Dani nu mai avea pe ce sa doarma.
In prima noapte, Dani s-a culcusit in patul tarc, al lui Mircea, pe care dorea sa-l incerce de mult. Iar Mircea s-a strecurat in patul nostru. A doua noapte, Dani a ales sa ramana in camera lui, in patul improvizat in interiorul cadrului metalic, din mai multe saltele suprapuse. Si a dormit foarte bine.

Azi, in sfarsit, au venit si blaturile de lemn si avem paturi intregi. Dani e foarte incantat de pat. Insa Mircea se pare ca a prins drag de patul matrimonial. Acum trebuie sa-l convingem sa doarma la el in pat.

1 comments:

  1. In ultima vreme cam toata lumea vinde paturi fara somiere si saltea, dar de obicei au pret separat.

Related Posts with Thumbnails