twitter
rss

Asta mi-a spus Dani in seara asta, dupa ce am stat vreo 2 ore la Selin, si s-au plimbat cu rolele, trotineta si tricicletele, s-au jucat cu mingea si s-au dat amandoi in leagan.

A intrat in casa la Selin si a spus : Dom Ein-dorm cu Selin, Aman aici Ein-raman aici cu Selin. Initial am crezut ca este o gluma de-a lui, dar mi-am dat seama repede ca Dani era chiar foarte serios. Eu il incaltam pe Mircea si ne pregateam sa iesim pe usa, in timp ce Dani se ascunsese in camera lui Selin. I-am explicat ca e noapte, ca il asteapta si buni acasa, ca vom reveni maine dimineata si vom sta toata ziua cu Selin.

Nici o explicatie nu a avut succes. Dani era hotarat sa ramana acolo, il luase pe tatal lui Selin de mana si pe Selin. Nu stiam cum sa reactionez, nu vroiam sa-l insecurizez, spunanadu-i ca-l las acolo singur, fara mine.

Ar fi vrut sa stau si eu cu el, sa stam toti acolo. Se vedea clar ca-si dorea sa ramana cu Selin, dar ar fi vrut sa stea si cu mine.

Mircea era deja in tricicleta si facea de zor Pa Pa la toata lumea, nerabdator sa ajunga acasa. Pe drum, Dani a plans si a strigat mereu: Intoc Ein-ma intorc la Selin, si intorcea ghidonul tricicletei.

Am reusit sa-l conving sa mergem acasa, spunandu-i ca ursuletul lui preferat, Beni il asteapta, in pat, ii e dor de el, si vrea sa doarma doar cu Dani. Asta a fost singurul argument pe care l-a acceptat.

Am sa-l las sa stea la Selin, la pranz, fara mine, sa vad cum se descurca. Daca totul va decurge bine, inseamna ca si la gradinita va putea sta fara mine. Si mai ales o sa grabesc mutarea lui Mircea in aceeasi camera cu Dani, sa doarma amandoi, dar in paturi separate.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails