twitter
rss

Azi am reusit sa mergem cu hidrobicicleta, pe lacul Moghioros. Asta, dupa ce copiii s-au dat in carusel, buburuze, masinute electrice, tobogane si trenulet. A fost cam cald, dar mirajul apei a fost mai puternic decat umbra copacilor, asa ca m-am urcat eu, bunica lui Selin, o doamna cam rotunjoara, dar foarte haioasa si de treaba, evident Selin si Dani.

M-am postat pe partea dreapta, si am luat in primire carma ambarcatiunii, care se lasase vertiginos intr-o parte, din cauza greutatii inegal distribuite. Am uitat cat de greu e sa mergi cu hidrobicicleta, sa o intorci complet , si mai ales sa prinzi viteza cu ea.

Dani si Selin s-au asezat pe partea din mijloc, destul de inghesuiti. Dani s-a uitat atent, dar nu a schitat vreun gest de curiozitate, sa se aplece peste ambarcatiune, sau sa intrebe macar ceva. Doar Selin ma tot intreba daca am obosit. Bunica ei nu ajungea prea bine la pedale, si mai mult de atat, avea si o fusta plisata, care i se ridicase destul de mult, atragand privirile amuzante ale trecatorilor. Asa ca, a abandonat repede pedalele, lasandu-ma doar pe mine sa conduc hidrobicicleta.

Ne-am oprit putin si sub pod, apoi am mai facut o oprire, pentru ca cei mici sa admire privelistea si sa bea putina apa. Era ingrozitor de cald, iar de pe mal, Mircea tot striga dupa noi, si vroia cu tot dinadinsul sa sara din carucior si sa vina la noi, desi eu banuiesc ca apa era cea care il atragea, nu ideea unei plimbari cu hidrobicicleta.

Nu am mers decat 20 sau maxim 25 de minute cu hidrobicicleta, pentru ca incepuse deja sa ia apa la bord, asa ca m-am declarat multumita de plimbare. Ne-am dus la nisip, unde s-au strans repede cativa copii in jurul lui Dani, atrasi evident, de jucariile lui de plaja. Bun si asa, s-au jucat foarte frumos impreuna, apoi au alergat dupa baloanele de sapun, pe care le faceau alti copii.

La plecare, in statia de tramvai, ca sa fie totul complet, vantul i-a luat palaria bunicii lui Selin, si a depus-o gratios chiar pe mijlocul strazii. Noroc ca masinile inca erau la stop, si eu m-am avantat sa salvez sarmana palariuta alba, chiar in ultima clipa. Asa ca am ajuns acasa, cu febra musculara la picioare, si mai ales foarte deshidratata.

Inca o zi de distractie si de caldura.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails