twitter
rss

Am scris intr-un post mai vechi despre efectul asupra baietilor mei, al DVD-urilor Superbebe. Si mai scriu si aici, ca mi se par foarte bine facute, simple, colorate, cu notiuni elementare dar foarte bine prezentate, care incanta toti prichideii, atat cei mici, ca Mircea, care acum invata aceste notiuni sau jocuri, cat si pentru cei mari, ca Dani, care le repeta si e fericit sa vada ca le stie.

Am trimis talonul din revista, cred ca acum 3 saptamani si saptamana trecuta am primit un mail in care ma instiintau ca au primit scrisorica si mi-au expediat cele 3 DVD-uri.

Azi buni le-a luat de la posta, si pana s-a trezit Mircea, Dani vazuse 2 DVD-uri, Superbebe descopera si Superbebe vorbeste.

Sunt prezentate multe antonime si prepozitii, jocuri de atentie si memorie, cantece haioase, mini-povestioare si chiar imagini cu animale dragute, care se joaca si fac diferite actiuni.

Le recomand din nou, iar pentru cei ce doresc, le pot comanda trimitand datele personale: nume, prenume, data nastere parinte si ocupatie, adresa, tel, email si data nastere copil. Sunt 6 numere in total: Superbebe priveste, Descopera, Vorbeste, Nani, Numara, Socializeaza.

Adresa unde le puteti comanda este: Casa Presei nr.1, corp A3, et.4, sect.1, Bucuresti. A se mentiona pe plic Pentru Colectia Superbebe education. Comenzile se trimit cu ramburs prin posta, taxa postei fiind de 7,5 ron.

Poza este preluata de pe www.superbebe.ro

3 comments:

  1. Cred ca le voi comanda si eu. Acum vreo 3 luni cand am luat primul dvd, Mihai nu avea rabdare sa il vada; acum e mai matur, a invatat foarte multe lucruri si cred ca e pregatit, ca sa spun asa, sa receptioneze mai bine informatiile de pe dvd-urile astea.

  1. Iepurasu' Harry, cel mai vesel iepuraaaas... Daca mai aud o singura data cantecelul asta, fug de acasa. De tot.

    Cum era didi babi, nu ?

  1. @lavianiars: mai incearca o data, dar nu tot filmu, ci pe capitole, azi unu, maine tot ala plus unu nou.
    asa am facut cu Mircea.
    @cinabru: da dividi babi.

Related Posts with Thumbnails