twitter
rss

Da, a vrea dar mai ales a cere, la asta am lucrat mai bine de 1 an si jumatate. Dani cerea mai ales cu ochii, mai putin cu degetul sau mana, si chiar deloc cu gura, prin cuvinte. Daca il lasam toata ziua fara strop de apa sau suc, nu cerea nimic. In schimb daca ii aratam sticla, radea si intindea mainile dupa ea.

Cam de 1 an, a inceput sa arate cu degetul, si sa se posteze, ca o santinela, langa dulapul pe care statea sticla cu apa. Apoi a aparut si cuvantul apa si cai-ceai. Iar de o luna incoace a aparut cuvantul magic Veau-vreau. Spus in mod corect, si mai ales spontan. Si legat de o dorinta, trebuinta fiziologica, setea. Asa ca acum Dani spune foarte tare si hotarat: Mama veau cai-vreau ceai.

Si ca sa ma bucure si mai mult, a inceput sa spuna ca vrea in bratele mele. Imi rade sufletul cand il vad ca vine spre mine, cu mainile ridicate, cu ochii mari si clari, atintiti in ai mei, fara sa clipeasca macar, si spune: Mama veau bate-vreau in brate.

Ieri am avut o alta surpriza, Dani a cerut pentru prima oara, este adevarat intr-un mod aluziv, patine cu rotile, cum are Selin. De vreo doua zile se tot aseza pe covor si lua doua mingii mari si punea picioarele pe ele si zicea: Meg oti-merg pe roti. Eu am ras, dar nu am inteles ce vroia sa-mi spuna de fapt. Azi a repetat figura, si tot se chinuia sa se ridice in picioare si sa mearga pe mingii, pana mi-a picat fisa. Si l-am intrebat: Vrei patine cu rotile-roti, ca ale lui Selin? Iar Dani a rasuflat usurat, fericit ca in sfarsit am inteles ce vroia sa-mi spuna, Da, patine cu oti-cu roti, rotile.

Va dati seama, ca ii voi cumpara cu prima ocazie, niste tenesi sau adidasi cu 4 roti, pentru ca ghetele cu roti sunt prea mari pentru piciorul lui. Pana la urma si eu am invata sa merg pe role din fier si piele, cu catarame peste pantofi, erau nemtesti si se reglau. Le-am stricat din pacate.

0 comments:

Related Posts with Thumbnails