twitter
rss

La noi distractia a inceput cu o zi mai devreme, adica duminica. Mai intai am fost eu la examen, la psihoneurofiziologie, si apoi am plecat cu totii in parc.
Foarte multa lume, multe baloane, portocalii, albastre, si mai multa galagie. Luna iunie este decretata luna copiilor, iar parcul Moghioros- tara copiilor.

Ne-am strecurat cu greu pana la scena improvizata in foisor, unde un grup de copii canta si dansa. Dani, catarat pe umerii lui tata, a urmarit curios spectacolul. Si apoi ne-am dus la carusel, unde s-a dat impreuna cu Mircea, de doua ori. Au urmat gargaritele sau buburuzele, Dani in fata, tinandu-se de volan, si Mircea bine fixat in scaunelul de copii, in spate, in aceeasi buburuza. Evident, si aici tot de doua ori s-au dat.

Dani s-a avantat apoi pe toboganele mari, in spirala, si pe toate pasarelele si podurile suspendate. Imi place ca este foarte curajos, si mai ales curios. L-am lasat sa intre in toate tuburile, sa urce toate rampele, sa mearga pe barne, doar pentru a-i vedea la sfarsit ochii mari, razand de bucurie, si obrajii imbujorati de efort, rasarind acompaniati de chiuit, din tunelul tobogan.

Ii place si castelul, care intre noi fie vorba, este o scena amarata, prost vopsita, dar cu scari de acces prin trei locuri, si mai ales cu turnuri, ca un adevarat castel.

Mi-am propus, si am sa ma tin de cuvant, sa-l duc cu hidrobicicleta. Se tot uita la ele, de pe pod. Cred ca in cursul saptamanii, va fi mai putin aglomerat, si vom reusi sa ne aventuram pe lac.

Un lucru nu mi-a placut, si anume ca organizarea a fost destul de proasta, cel putin la impartitul baloanelor. Mai intai s-a dus soacra mea sa le ia copiilor niste baloane, albastre, care se dadeau gratis. A asteptat aproape 20 de minute degeaba, doar pentru a iesi cineva din cort ,ca sa-i spuna sa nu mai astepte, ca baloanele se vor da mai tarziu. Bine, bine, dar mai tarziu m-am dus eu cu Dani, de mana si am primit acelasi raspuns. M-am enervat si i-am spus ca nu mi se pare normal sa astept atat pentru un balon, mai ales ca eram si cu copilul de mana. In schimb toate persoanele in varsta aveau baloane, unii cate 5 sau chiar 6 baloane, iar mie nu-mi dadusera nici macar unul. Si culmea ironiei, pe baloane scria FUNtastic LAND 2009. Fun nu stiu pentru cine.

In cele din urma am rugat o alta mamica, care avea mai multe baloane, sa-mi dea si mie, mai ales ca Dani deja se bosumflase. Asa am facut rost de doua baloane, unul si pentru Mircea. Intre timp buni le cumparase un ratoi mare gonflabil.

La intoarcere, am trecut pe langa stadionul Steaua, unde se organizase si acolo o petrecere de Ziua copilului. Am ajuns la sfarsit, suficient pentru a sari si Dani pe niste saltele gonflabile.

Si obositi, mai mult noi, decat copiii, am ajuns acasa pe la ora 21.

2 comments:

  1. So, baloanele portocalii erau propaganda electorala. si noi d-abia am luat si nu intelegeam de ce toti tiganii aveau cate un manunchi in mana si nu, nu le vindeau.
    Cu ajutorul soacrei mele am reusit si noi.

    Noi am mers cu hidrobicicleta si Mariucai i-a placut fff mult. ne dadeam pirati si ne faceam ca ii urmarim pe ceilalti desi nu ii cunoasteam. a fost fun.

  1. Cu siguranta zilele astea mergem si noi cu hidrobicileta. Intrebarea este daca, sa-l luam si pe Mircea, care atunci cand vede apa, ii vine sa se arunce in ea.

Related Posts with Thumbnails