twitter
rss

Dani nu a fost atras de muzica pana anul trecut. O ignora pur si simplu, asa cum facuse cu atat de multe alte lucruri. Noi incercasem deja variantele cu Cutiutele muzicale si reactia a fost minima.

Pana am descoperit-o pe Leona lewis, si eu si Dani. Pe MTv parca, in orice caz pe un post de muzica. Si a ramas fascinat de vocea ei. A urmarit tot videoclipul. Si de cate ori auzea melodia ei, pe atunci debutase cu Bleeding Love, lasa orice si se posta pe covor in fata televizorului.

I-am cautat pe net videoclipuri cu ea si am mai gasit A moment like this si Better in time. Le-a urmarit la fel de fascinat. Am observat ca-i plac vocile feminine si persoanele de culoare. Ii place si Alicia Keys.

Ii spuneam mereu sa se uite la ochii ei, ai Leonei, si intr-adevar are niste ochi albastrii-gri foarte interesanti. Vroia sa o imite si el, dar fredona cu gura inchisa. Il faceam atent sa se uite la gura ei, destul de mare si de frumoasa, care articula clar, egal cuvintele. Asa Dani a inceput sa vocalizeze mai bine, chiar daca nu se intelegea nimic, pentru el era un efort considerabil si o reusita si mai mare.

Chiar si acum, cand ii mai pun ocazional videoclipurile, o urmareste fascinat, si de ce sa nu recunosc, chiar are voce domnisoara.

Tot anul trecut, a aparut si nebunia cu Dan Balan si Mm-ma-ma, destul de antrenanta si un videoclip interesant. Piticii mei l-au adoptat imediat si au fredonat ma-ma.

Pe primul loc ramane tot melodia de la Thomas si prietenii sai, pe care Dani o canta aproape toata, nimerind de cateva ori chiar si cuvinte corecte, in engleza. In ultimul timp repeta multe cuvinte din alte limbi, germana sau engleza, de la jocurile si jucariile pe care le avem. Eu ii tot traduc respectivele cuvinte. Sunt curioasa daca va putea invata o alta limba. Am vazut cativa copii cu elemente autiste care au invatat destul de bine limba engleza.

2 comments:

  1. Dacă va stăpâni bine limba română, va învăţa cu siguranţă şi o altă limbă de va vrea.

  1. Noi ne straduim sa-l invatam corect limba romana, si se pare ca a prins si subtilitatile pluralului, spune corect o masa si doua mese, etc.
    Asteptam sa vedem ce se va mai intampla.

Related Posts with Thumbnails