twitter
rss

Am gasit un anunt foarte dragut si interesant pe Zmeura.

Targul Kihi-Kiha va avea loc pe 25 aprilie, intre orele 11-20, in libraria Carturesti , de pe bulevardul Magheru, langa cinema Patria. Se vor citi multe povesti, se vor improviza ateliere de lucru si va avea loc si teatru de papusi, intre orele 15 si 16.

Tot pe blogul Carturesti am gasit si site-ul evenimentului unde parintii isi pot inscrie copiii la workshop-urile dorite.

Eu vreau sa ma duc cu Dani sa vada teatrul de papusi, ii place foarte mult. Noi am mai fost la Motanul incaltat si La cei trei purcelusi, la Teatrul Tandarica. L-am luat cu forta si cu plansete de acolo, mai vroia sa stea, sa mai vada inca unul.

3 comments:

  1. Carabas - Barabas :) Sunculita, Jambonel si Carnacior (sau ceva de gen). A fost tare fain, mie mi-a placut cel mai mult Motanul Incaltat.

  1. a fost foarte frumos, sa vedem la ce mai mergem data viitoare

  1. Soacra mea aproape că m-a omorât, m-a dat afară din casă de multe ori, soțul meu a vrut mereu să semnez un ardei de divorț, totul pentru că nu am putut să rămân însărcinată, până l-am cunoscut pe Dr. DAWN ACUNA, Acest doctor Ea a promis că mă va ajuta după ce i-am explicat situația și chiar acum vreau să-i mulțumesc Dr. Dawn pentru că s-a ținut de cuvintele ei. În acest moment, soacra mea și soțul meu mă iubesc atât de mult. Sunt insarcinata, totul datorita Dr. Dawn acuna, contactati-o daca aveti dificultati sau situatii proaste chiar acum.
    *Dacă vrei să-ți schimbi soacra.
    *Daca vrei sa ramai insarcinata.
    *Dacă vrei să-ți întorci iubitul.
    *Dacă vrei ca vraja să fie activă.
    Si etc.
    Scrie-i pe Whatsapp: ,{ +2348032246310 }

Related Posts with Thumbnails