twitter
rss

Anul trecut am facut niste oua foarte frumoase, le-am si desenat. Anul acesta le-am facut simple, rosii si cu frunze de liliac printre ele.

Au aparut si niste seturi de decorat ouale, pentru copii, cu suport special rotativ, vopsele si pensule speciale. Toti copiii adora sa vopseasca ceva.

Am vazut undeva o idee interesanta, oua din ipsos pe care sa le coloreze copiii cu ajutorul unei carpe inmuiate in apa si tempera. Rezultatul a fost chiar dragut.

Sau daca nu aveti curaj sa va lasati copiii sa vopseasca oua, puteti macar sa-i lasati sa lipeasca abtibilduri speciale cu iepurasi si oua, fluturi, flori, pe oua.

La gradinite de obicei coloreaza cu creioane sau carioci, uneori si cu tempera, desene cu oua mari, imprimate frumos. Sau iepurasi, dupa preferinta. De abia astept sa-mi aduca si mie Dani un desen colorat de el, la gradinita. La anul, cu ajutorul lui Dumnezeu.

2 comments:

  1. Noi am facut cosulete si oua de Pasti. Cosuletele le-am facut umfland un balon, acoperindu-l cu prenadez, sau alt lipici rezistent, si apoi infasurandu-l pe jumatate cu sfoara. Adoua zi, dupa ce s-a uscat prenadezul si s-a fixat sfoara, am spart balonul, ramanand forma cosuletului. Iarba am facut-o din hartie creponata, iar oule din plastilina care se intareste la aer.

  1. super ideea, o s-o incerc si eu la anul.
    azi dani a venit de la psihologoped cu un ou de ipsos, vopsit de el in rosu, cu pensula,pentru ca nu a vrut sa picteze cu carpa inmuiata. A iesit super.

Related Posts with Thumbnails